tisdag 28 augusti 2018

om åf

1. Jag har praoat på ÅF.
2. ÅF är ett ganska stort företag jag veta att de har kontor på lule pite å gällivare.
3. De anställda har olika uppgifter beroende på vad de är som en byggledare eller konstruktör.
4. ÅF är statligt företag.
6. De anställda har typ elens fackförbund.
7. ÅF har funnits sedan 1895.
8. Framtiden för ÅF ser ut å  växa mer å mer.
9. För att få en anställning på ÅF bör man ha gått el linje och gått ssg kurser om man ska in på nå gruvor.
10. Det var väldigt intressant om att få praoa på ÅF när jag fick komma in på lkab.
11. Jag vet inte om jag hade velat arbeta med ÅFs uppgifter efter som jag inte tycker så mycke om el

1 kommentar:

  1. En bra rapport från din PRAO-plats. Tänk på att ge exempel och beskriva mer utförligt. Vad har de för uppgifter, vad gör de och vad fick du göra på företaget?

    /Eva-Lena

    SvaraRadera

Slavhandel Melissa

Slavhandel Förr & Nu Blogginlägg Slavhandeln har funnits under en lång period. Slavhandeln startade först på 1500-Talet...