onsdag 30 maj 2018

Prao RA Reklam och Design


Prao RA Reklam och Design

Jag har varit och haft prao på RA Reklam och Design.
Det är ett litet företag med inga anställda. Man har typ inga uppgifter. Man har bara uppgifter när företag har frågat om nå som sin företags logga på bilar eller annat.
Företaget är privatägd av Richard Askenby som är född 1997.
Det är ett privat företag så han kan va med i småföretagarnas som han har sitt fackförbund.
RA Reklam och Design blev registrerad 2017 men han kom på namnet tidigare.
Framtiden för företaget ser ganska bra. För det kommer in typ nya uppdrag varannan dag.
Men man behöver ingen utbildning för det här jobbet det är mer av en intresse sak sa han.
Det har varit väldigt intressant att va och jobba på det här företaget som jag har fått lära mig hur man polerar, hur man gör bilder på datorer och hur man klistrar på märken på bilar och en massa mer.
Jag vet inte om jag skulle jobba på det här företaget men det var roligt att va där i 10 dagar jag skulle vilja testa mer.


1 kommentar:

Slavhandel Melissa

Slavhandel Förr & Nu Blogginlägg Slavhandeln har funnits under en lång period. Slavhandeln startade först på 1500-Talet...